March 7, 2007

for adoption

please take me home. any takers?食之無味,棄之可惜。

8 comments:

  1. 你加國人房超大,點解容納吾到佢呢?嘗試吾好睇外表,佢都係實用之選!細個時,佢係名牌嘛!

    ReplyDelete
  2. 我認,我認係我嫌棄佢,嫌棄佢個樣醜,嫌棄佢唔係出於名門!
    依堆嘢放左喺我個廚房好幾年,但我掂都未掂過佢地,我再唔幫佢地揾主好人家,我又邊有位買新嘢呢?

    ReplyDelete
  3. oh those are THE BEST pots

    ReplyDelete
  4. May I?
    熊貓婆婆

    ReplyDelete
  5. 熊貓婆婆,你有興趣收養佢地?

    ReplyDelete
  6. 有D心思思囉, 其實一直都很喜歡這款系列的東西, 令我很懷念小時候媽媽的厨房..
    它們可以用來Bake或用來煮嗎?
    熊貓婆婆

    ReplyDelete
  7. 比你比你!咁成交架喇!唔好反口!
    i'll give them to you next week.
    我唔清楚可唔可以用來bake或用來煮,因為我根本無用過。
    終於幫佢地揾到主好人家,還得神落。

    ReplyDelete
  8. 多謝哂妳啊!原來它們是全新的!
    還有, 我更喜歡那些Corelle碟!現在要找這款也找不到了!
    妳這樣孝順熊貓婆婆,錫哂妳!

    熊貓婆婆

    ReplyDelete